Fysio-Massage

Fysio-Massage har til formål at behandle spændinger og lidelsessymptomer i kroppen. Behandlingen er til dem der føler, at de har brug for at lade op med ny energi i kroppen.

Fysio-Massagen blødgør muskulaturen, løsner muskelspændinger og infiltrationer, stimulerer blodgennemstrømningen og muskelsmerter lindres eller fjernes helt.
  Erhverv

Firmabehandling tilbydes til virksomheder i alle størrelser, der vælger at prioritere sundhedsfremmende og forebyggende tiltag som fysioterapi på arbejdspladsen. Der er mange fordele for både arbejdsgiver og ansatte ved en sådan ordning:
  • Individuel tilpasning af den enkelte ansattes arbejdsplads- hvilket øger udbytte af medarbejders ressourcer, så fokus ligger på arbejdsopgaverne og ikke på arbejdsrelaterede tilbagevendende problemer og smerter
  • Individuel instruktion i hvordan den ansatte selv kan forhindre og forebygge skader og smerter
  • Forbedret arbejdsmiljø
  • Gladere medarbejdere med øget overskud og arbejdskapacitet
Vores firmabehandling omfatter alt fra ergonomisk tilpasning af arbejdspladsen, APV- arbejdsplads vurdering, motionsvejledning, kostvejledning til individuel fysioterapi. Vi tilbyder skræddersyede løsninger der tager udgangspunkt i virksomhedens udfordringer og behov. Behandlingen kan foregå i klinikkens lokaler, ligesom vi gerne kommer ud til jer, hvis I har mulighed for at stille et behandlingsrum til rådighed.

Kontakt Andreas A. Hildrum for uforpligtende tilbud og spørgsmål: andreas@hildrum.dk